Update over contributiefacturen pool en driebanden

Tijdelijk technisch probleem met uitsturen contributiefacturen per mail. Plus, informatie over incassomachtigingen

13 augustus 2021

Problemen met versturen contributiefacturen pool en driebanden

We ondervinden vanuit de financiële afdeling van de KNBB momenteel wat (technische) problemen met het versturen van de contributiefacturen voor pool en driebanden.

Uw factuur is wel al in mijn.knbb.nl te zien onder ‘Profiel / mijn facturen’, maar uitsturen per mail is op dit moment nog niet mogelijk.

Om telefoontjes/vragen te voorkomen plaatsen wij dit bericht, en deze sturen wij ook per mail naar iedereen.

Let wel: het bovenstaande geldt alleen voor pool en driebanden, niet voor carambole en snooker. (Deze zijn al verzonden)

 

Wat kunt u doen?

  • Simpelweg wachten tot de factuur alsnog komt. Zal waarschijnlijk niet heel lang duren; we hopen en verwachten dat het technische probleem relatief snel zal zijn opgelost.
  • De factuur opvragen in mijn.knbb.nl.
  • Indien u via iDeal wilt betalen dan verzoeken wij u te wachten op de mail met de factuur. Als u zelf al wilt betalen kunt u de factuur opvragen in mijn.knbb.nl.

Vermeld bij betaling altijd uw bondsnummer en factuurnummer. U heeft vanaf factuurdatum 21 dagen om de betaling uit te voeren.

 

U hoeft dus sowieso niet te vrezen dat u door het mogelijk latere ontvangen van de factuur minder tijd zult hebben om te betalen. Wij houden hier rekening mee, en houden de 21 dagen aan vanaf ontvangstdatum van de mail.

 

Incassomachtigingen

Had u een incassomachtiging maar vindt u in de mail een iDeallink, dan kunt u die gebruiken maar het hoeft niet. We hebben per ongeluk een aantal incasso-machtigingen onterecht beëindigd. Deze zullen we weer activeren als de iDeallink niet gebruikt is of de betaling niet door u is gedaan. (Drie dagen voor incassodatum zullen we die machtigingen dan weer activeren).

 

 

 

Competitie Driebanden Financieel
Volg ons online