Wat te doen bij speelverbod, koppeling profiel of opvragen factuur

Hoe kunt u een speelverbod in Cuescore oplossen? Hoe kunt u een speelverbod in Biljartpoint oplossen? Hoe kunt u de factuur opvragen? En tot slot Cuescore problemen: Niet in het team te kiezen als speler. Alles stap voor stap uitgelegd

08 oktober 2024

Afgelopen week zijn de speelverboden voor leden van Snooker en Driebanden met een vervallen factuur aangezet. Aankomende woensdag zullen speelverboden voor Pool-facturen worden aangezet.

Betaalt u per omgaande uw factuur dan voorkomt u een speelverbod of lost u een reeds aangezet speelverbod op. Is het speelverbod er eenmaal opgezet dan kunt u dit op de volgende manieren er af krijgen:

 

Hoe kunt u een speelverbod in Cuescore oplossen?

Indien u een speelverbod in Cuescore hebt en u weet zeker dat u een actief lidmaatschap Pool / Snooker heeft:

  • Log in bij www.mijnknbb.nl (uw bondsnummer en uw e-mailadres zijn uw inloggegevens, logt u voor het eerst in dan moet u direct uw initiële wachtwoord veranderen).
  • Ga naar ‘mijn gegevens’ en klik op de iDeal-link bij het totaalbedrag van de openstaande factuur, rond de betaling in zijn geheel af.

Uw speelverbod wordt na een succesvolle betaling direct opgegeven.

 

Hoe kunt u een speelverbod in Biljartpoint oplossen?

Als u een speelverbod in Biljartpoint hebt, dan dient u de factuur te betalen via de iDeal-link in mijnknbb. Zie hierboven de instructies.

  • Uw speelverbod wordt na een succesvolle betaling direct opgegeven.
  • Het kan zijn dat u nog lid bent bij een vereniging, als die vereniging uw contributie nog niet voldaan heeft, dan krijgt u ook een speelverbod voor ‘Driebanden divisie-wedstrijden of Grand Prix’.
  • U kunt controleren of u een eigen factuur heeft open staan via mijnknbb.nl. Is deze factuur betaald, neem dan contact op met de penningmeester van uw vereniging.
  • Als de factuur betaald is, dan verdwijnt het speelverbod weer.

Het duurt ongeveer 1,5 tot 2 uur voordat aanpassingen zichtbaar worden in Biljartpoint.

Staat uw naam in het rood in Biljartpoint dan is er iets mis met uw lidmaatschap. Mail dit dan naar la@knbb.nl met alle relevante gegevens.

 

Hoe kunt u de factuur opvragen?

  • Log in bij www.mijnknbb.nl zoals beschreven bij speelverbod.
  • Check uw spambox. Mogelijk zit de factuur gewoon daar. Indien uw e-mailadres een Hotmail / Live / Gmail account is dan komen e-mails soms terecht in uw spambox, vooral bij Hotmail/Live. Uw beveiliging kan ook zo hoog zijn dat de mail helemaal tegengehouden wordt. U kunt la@knbb.nl als ‘vertrouwd e-mailadres’ opnemen, dan komt de mail hoogstwaarschijnlijk niet meer in de ‘ongewenst e-mail’ terecht. Een voorbeeld van hoe het vertrouwd maken van uw mail kan leest u hier.

 

Cuescore problemen: Niet in het team te kiezen als speler

Als uw Cuescore Profiel nog niet (correct) gekoppeld is aan uw bondsnummer of als u een geblokkeerd Cuescore Profiel heeft dan kan uw teamcaptain geen punten invoeren voor uw wedstrijden.

  • Heeft u een geblokkeerd Cuescore profiel, dan dient u direct contact op te nemen met de ledenadministratie, liefst per mail naar la@knbb.nl met alle relevante gegevens in de mail zodat onze Ledenadministratie dit zonder verder telefonisch contact kan oplossen. Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag ochtend van 10:00 tot 12:30 uur.
  • Heeft u een dubbel Cuescore profiel: mail dan uw bondsnummer en de namen van de twee Cuescore profielen naar la@knbb.nl. Wij zorgen dat Cuescore de profielen samenvoegt.
  • Is uw Cuescore profiel nog niet gekoppeld aan uw bondsnummer: Log in op uw Cuescore profiel nádat u gekeken heeft of uw lidmaatschap in www.mijnknbb.nl goed staat.
  • Als uw e-mailadres van mijnknbb en Cuescore account gelijk is wordt na de 1e keer inloggen het bondsnummer gekoppeld aan het Cuescore profiel.

 

 

Tekst: KNBB
Foto: Rechtenvrij via Unsplash

Beleid/reglementen Financieel Inschrijven
Volg ons online